Menu Zamknij

Dieta Fultona – fazy

Dieta Fultona fazy

Fala – 30 minut treningu po pierwszym posiłku, 15 minut treningu przed drugim posiłkiem (+15 minutowa przerwa pomiędzy momentem zakończenia ćwiczeń a spożywaniem posiłku) oraz 15 minut przed trzecim posiłkiem (+15 minutowa przerwa – j.w.).

Płomień – 45 minut treningu po pierwszym posiłku, 15 minut treningu przed drugim posiłkiem (+30 minutowa przerwa – j.w.) oraz 15 minut przed trzecim posiłkiem (+15 minutowa przerwa – j.w.).

Wstrząs – 45 minut treningu po pierwszym posiłku, 30 minut treningu przed drugim posiłkiem (+30 minutowa przerwa – j.w.) oraz 15 minut przed trzecim posiłkiem (+15 minutowa przerwa – j.w.).

Jeśli chodzi o posiłki to pierwszy powinniśmy spożywać o 12, a nastepne w dowolnym czasie, ale tak by najpóźniej zjesc 2 godziny przed snem.

Polecane dla Ciebie:

apetistin allegro I artroser skład I royal ageless jak stosować I snoril jak stosować

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *